חדשנות בשירותי מו”פ טכנולוגי

קצב התפתחות הטכנולוגיה וההאצה בדינמיות מחייבים מו״פ חכם ומתוחכם יותר

מתודולוגיית ה R&D 360 שפיתחה קבוצת Ready מאפשרת זאת

מתודולוגיית 360 R&D הינה תפישה רב ממדית בהובלת עובדי מחקר ופיתוח ומומחים טכנולוגים. השיטה משביחה את התוצר והתפוקה של הR&D, מה שמוביל לשרות ואיכות טובים יותר עבור הלקוחות והתמקצעות ורסטילית עבור העובדים.
המוטיבציה לפיתוח המתודולוגיה עלתה עם הצורך במו”פ חכם ומתוחכם יותר בעולם דינמי עם דרישות משתנות כשקצב השינויים מואץ ומשתכפל ללא הפסקה.

השיטה מבוססת על עקרון הסינרגיזם “השלם הגדול מסך חלקיו” ועקרון המגוון, השיתופיות וחכמת ההמונים.

אבני היסוד הם הטאלנטים המקצועיים בלווי סדרה של ערכים, עקרונות, תהליכים, פרקטיקות וכלים המייצרים יחד ערך הדדי ללקוחות, לעובדים ולארגון.
המתודולוגיה משלבת תהליכים מעגליים בהם הטאלנט, הידע והניסיון המקצועי הם מרכז העשייה.

השלב הראשון מורכב מפרקטיקות ייחודיות באיתור וגיוס המשלבות סטנדרט מקצועי יד ביד עם התאמה ונאמנות לערכי החברה כשמצוינות ומנהיגות הינם התשתית לתמהיל העובדים ומבנה חטיבות הפיתוח.

עיקרון “השלם הגדול מסך חלקיו” מיושם בעזרת מבנה ארגוני ייחודי של מעגלים מקצועיים זהים, דומים ומשלימים המקיפים את הטאלנט המקצועי ומייצרים מרכזי ידע וניסיון אינסופיים ומינוף של מומחיות הR&D ללקוחות ולעובדים.

עיקרון השיתופיות וחכמת ההמונים מיושם באמצעות מפגשי פורומים של מומחים בדומיינים משיקים פונקציונלית או מקצועית, באופן שוטף להעשרה והתמקצעות המהווים מרכז לפתרון בעיות מול רשת מו”פ ורסטילית. כמו כן על ידי קיום מפגשי פורום בין- תחומיים לקדום יוזמות וחדשנות באמצעות לימוד והכרות ממוקדים לעולמות פיתוח אחרים ושונים.

מצוינות ומנהיגות הם התשתית לR&D360, יישום השיטה ויצירת ערך ה360 אפשריים רק על ידי לימוד ושאפתנות לשיפור מתמיד ומדיד (KPI). מעגלי הידע קיימים וצריך רק לשתות ממעיין החכמה, להתמקצע בעצמך או לחבר בין המומחה הרלוונטי לצרכים השונים של הלקוחות והפרויקטים. המתודולוגיה כוללת שיטות מנהיגות מודרניות לעולם העבודה החדש לניהול והתנהלות בסביבות מורכבות.
R&D360 מחייב מנהיגות בכל שכבות החברה והוותק של העובדים. כל עובד הוא מנהיג באזור עליו מופקד וכדי להגיע לתוצאה ולתוצר המיטבי, הוא נדרש להנהיג ולהוביל גורמים הן בארגון (כולל בתפקידים בכירים ממנו), ומחוץ לארגון כולל אצל הלקוח. בR&D360 העובד רואה את התמונה הרחבה ומביא ערך של 360 באזורים נוספים והרבה מעבר לאזור הספציפי עליו הוא אחראי באופן רשמי.

פיטר דיאמנדיס אומר “אנחנו חיים בעולם אקספוננציאלי עם מוח שהתרגל והתפתח בעולם ליניארי. כדי לאמן את הלך הרוח האקספוננציאלי ולעצבו נצטרך להקיף את עצמנו בהוגים אקספוננציאליים”. בReady מאמינים שנדבך נוסף של המתודולוגיה הוא האג’נדה החברתית ועקרון המגוון שהינו ממרכיבי השותפות, מזמן היצע נרחב של עובדים איכותיים הצמאים להצטיין בהיי-טק. יחד עם מתודולוגית הגיוס, המשלבת סביבה עשירה ומגוונת של הכשרות, פיתוח מקצועי ואישי, מתודולוגית 360 R&D מאפשרת חשיבה אחרת, שומרת יציבות לאורך זמן, ומשפיעה ישירות על איכות המוצר.

בקבוצת Ready פותחה והושמה השיטה לאחר שנים של מחקר וניסיון במתן שירותי מו”פ בדומיינים שונים של התמחויות, בעבודה מול מגוון לקוחות ממגוון סקטורים ותעשיות בארץ ובעולם. בשילוב ניסיון רב שנים בניהול מאות אנשי מו”פ, בצוותים וחטיבות, המחקר תיכלל וזיקק שיטות ופרקטיקות מתקדמות שהביאו לתוצאות ולתוצרים המבוקשים לשביעות רצון הלקוחות.

בקבוצת Ready, יישום 360 R&D מנגיש את מגוון 200 המומחיות והמומחים בקבוצה ופועל במרחב תחומים הכוללים שבבים, תוכנה וחומרה. כל תחום נותן מענה 360 החל מWORKFLOW מלא של פיתוח שבבים וכרטיסים, ופיתוח תוכנה. פיתוחים משולבים אנכית מהשכבות הנמוכות של FIRMWARE, דרך אמבדד ועד שכבות הפלטפורמות והיישומים, ורוחבית בשלובים מגוונים של רכיבים רלוונטיים בכל שכבה אנכית כמו שרתים, בסיסי נתונים למיניהם ומגוון מערכות On-Prem ומערכות מבוססות ענן.
360 מאפשר חשיפה ושימוש במכלול שפות פיתוח, מתודולוגיות וסטנדרטים לפיתוח יעיל, מהיר ומאובטח תוך שימוש בתמהיל טכנולוגיות בהתאמה אופטימלית לכל לקוח.
360 מתכלל וממנף ניסיון בעבודה עם חברות וארגונים מקומיים ובינלאומיים, מסטארט־אפים ועד חברות יוניקורן, במגוון עצום של תעשיות כמו סמיקונדקטורס, מדיקל, פינטק, אגרוטק, ממשל, צבא, תעופה וחלל, רכבים אוטונומיים ועוד, יוצר מעגלי מומחיות ברמה הגבוהה ביותר.
לקוחות הנעזרים במומחים אינם מוגבלים רק לתחומי הידע והניסיון של אותם מומחים. מעטפת ה360 R&D מאפשרת חשיפה והנגשה של מרחב הידע והניסיון הצבורים בקבוצה כולה תוך חיסכון משמעותי ללקוח במשאב הזמן וניצולו לפעילויות הליבה האחרים של הלקוח. הצוותים והמומחים מעמיקים בביצועיהם, וממגוון היבטים וזוויות מציפים פתרונות ופעילויות בהם קבוצתReady מייצרת ערך נוסף ללקוח. דוגמא מהשטח למתודולוגית ה360, מומחית בקבוצה המובילה פעילות אצל לקוח, נחשפה במסגרת עבודתה למערכת מורכבת בפרויקט בו עבד מהנדס הלקוח מזה 15 שנה. עם זאת המומחית של READY, מניסיונה בפרויקטים אחרים זיהתה והציפה צורך דחוף בDBA ו-QA שהקבוצה גם סיפקה במיידי.

מודלי 360 מעניקים שירות צמוד מותאם וייחודי לכל לקוח. המצטיין בגמישותו במיוחד במצבי שוק דינמיים עד כדי הפכפכים המאפיינים את זמנינו במעבר קיצוני מחוסר בעובדים למשבר ופיטורין. המודלים מאופיינים במתן שירותי מומחים, בהקמת צוותי עבודה המוטמעים בצוותי הלקוח או לחלופין בניהולם עצמאית, ובביצוע פרויקטים סגורים משלבי הדרישות והאפיונים ועד יציאתם לשוק.
בR&D 360 מעטפת התמיכה שומרת קשר יומיומי עם הלקוחות, ומובילה אותם במקצועיות להצלחה.

הכוח העצום של ידע, מומחיות, מומחים, ראשי תחומים מנוסים ומקצועיים, פורומים להעשרה, פלטפורמות להתייעצות, וכד’- באופן מעגלי וספירלי מספקים ביטחון, אחריות ומענה מלא מקבוצת Ready. יכולות ההתייעצות, תשאול, השמעה, ושיתוף חיצוניות ופנימיות הן הערך ההדדי של R&D 360 בקבוצה ובקרב הלקוחות.

קבוצת Ready (RACHIP לשעבר) מתמחה ב R&D 360 ומעניקה מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מתן מענה מותאם לקוח בשוק ההיי־טק המקומי והבינלאומי, עם מיטב המומחים בחברה. הקבוצה מתמחה בפיתוחים מורכבים בתחומי השבבים (מהגדרה עד למוצר), מערכות משובצות, אינטרנט ומובייל, אפליקציות ומערכות ארגוניות בדיקות ואוטומציה בכל תחומי התעשיות.
הקבוצה נוסדה ב2007 ע”י רחלי גנות ומעסיקה כ200 עובדים בפריסה ארצית ובעבודה היברידית. מרכז הפיתוח נמצא בבני ברק והיא משלבת אג’נדה חברתית של קידום והעסקת נשים חרדיות. מצוינות היא תפיסת עולם וחלק בלתי נפרד מהDNA של Ready המובילה את הקבוצה למכלול ערכים וצמיחה תמידית. החברה נבחרה ע”י גלובס לאחת החברות הצומחות לשנת 2022.

Skip to content