השולחנות המלבניים של Ready!

שולחנות עגולים

למרות שהשולחנות שלנו בחברה הם מלבניים, זה לא מונע מאתנו “שולחנות עגולים”.
מניסיון של שנים אנו יודעים שהמוצרים והמסקנות המעניינים ביותר מגיעים מהשטח.
אנו ב-Ready מקפידים לקיים פגישות שולחן עגול של הנהלת החברה עם העובדים המגיעים
מתחומים שונים ומרקעים שונים, שיושבים יחד ומשתפים בגלוי את דעתם על כל דבר ועניין.
אפילו המצאנו משחק קלפים ייחודי לפגישות האלה!

לחיבורים שנוצרו ולתובנות שאנו מפיקים מהמפגשים הללו יש ערך רב.
קבוצת רדי היא חברת “מו”פ” מובילה משנת 2007 עם יותר מ-200 מומחים הפרוסים על פני מקומות שונים בישראל מהצפון ועד הדרום. בחברות טכנולוגיה ובסטארטאפים שונים, אנו נותנים תוכנה וחומרה מקצה לקצה עם מרכזי מו”פ בישראל.

לקוחות Fortune 500, סטארטאפים חדשניים וחברות טכנולוגיה. בהרצאה שעסקה בחדשנות ומנהיגות סיפרה “רחלי גנות” כיצד הקימה את החברה, שהייתה חלוצה בתחום העסקת נשים חרדיות בעולם פיתוח החומרה והתוכנה, על העבודה והפיתוח האישי של עובדי החברה מוכנים ועולם הנשים החרדיות בהייטק הישראלי. רחלי גנות סקרה גם את השינויים במבנים הארגוניים המסורתיים, הדורשים שינוי בתחום הניהול והמנהיגות. השבוע התכנסו עובדי קבוצת Ready לערב מעשיר שכלל ארוחת ערב מפנקת, כוסית כוסית לחג, הרצאה על חידוש משולב טעים בשם “ארוחה מהעתיד” שהעבירה מעיין פרילוק והרצאה משולבת עם דוגמניות על “הדפסת תלת מימד” שניתן על ידי עובד קבוצת Ready, יעקב ביופצ’יק.

המומחיות שלנו: AI/ML, IOT & Cloud Integration, ASIC & FPGA Design, Verification Chip, Design Physical, Post Silicon Validation, Board Design, Embedded & Firmware, Web & Mobile, Native Mobile Apps, GIS Apps, Development (CRM/BI/ LMS/IT), אימות QA/אוטומציה. “רחלי גנות”, סיפרה כיצד הקימה את החברה, שהייתה חלוצה בתחום העסקת נשים חרדיות בעולם פיתוח החומרה והתוכנה.

לקוחות שותפים איתנו במודלים גמישים של שירותים מנוהלים, פרויקטי סוהר ומיקור חוץ. אנו תומכים בהם בהבאת המוצרים שלהם לשוק בזמן, בתקציב ובאיכות גבוהה.
חומרה של קבוצה מוכנה: עיצוב FPGA/ASIC/VLSI, אימות, קצה אחורי/פריסה ואימות.

תוכנה מוכנה לקבוצה: מערכות משובצות בזמן אמת, בינה עסקית, IoT, ביג דאטה, אפליקציות אינטרנט ומובייל, מערכות מבוססות ענן, UI/UX, ו-QA/אוטומציה.
Ready Group מנוסה בכלים לעיצוב שבבים כגון
Verilog, VHDL, System Verilog, Specman ו-System, כמו גם מספר שפות תכנות ופלטפורמות כגון C++, C#, .NET, PHP, HTML, Java, JavaScript, iOS, Android, Angular, React, Node.js , Python ועוד. רחלי גנות, מנכ”לית ומייסדת קבוצת רדי: “שמחנו לארח במשרדינו את משלחת הסטודנטים מאוניברסיטת IMD בשוויץ. למרות שהשולחנות שלנו בחברה מלבניים, זה לא מונע מאיתנו “שולחנות עגולים”.

כישורי פיתוח השבבים והתוכנה שלנו חלים על מגזרי טכנולוגיה רבים כגון מוליכים למחצה, טלקום, רכב, פינטק, AgriTech, צבא ותעופה, יישומים עסקיים, רפואה, ממשלתי ועוד.
רוצה לחקור עוד על פתרונות המו”פ שלנו? 📞 פנו אלינו עוד היום בכתובת https://readygroup.co.il/contact-us/ או שלחו לנו מייל לכתובת [email protected].

Skip to content